Fiin dag :)

Idag när himlen stod som högst på himlen syndes inte ett mål som långt ögat kunde nå.
Så jag tog med mig min filt och åkte in till stan mötte upp Sara för en solstund.
Vi blev där i någon timme innan vi gick hem till henne där hon bjöd på en super god
fisksoppa :) Muma, ska försöka göra en själv någon dag jag med! Vi småprata en stund
sen kommer Felix och vi åkte hemåt. Bestämde oss sedan för att ta vara lite mer på
sol-timmarna så vi tvättade bilen. Skönt att va i solen till en början, inte lika skönt efter
solen gått i moln och Felix blöttner mig med vattenslangen.

Nu ska jag, Emelie och Felix strax ta en tripp ner till minigolfbanan och spela lite.
svårt att övertyga Felix men nu blir det av iaf ;)
Puss<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0