första skoldagen.

I morse var jag sådär skit nervös och grinade, precis som man kan göra innan 1:an.
Inte skulle jag börja ettan inte, men trean och med en ny klass. Massa människor
som jag förut har träffat med men aldrig pratat med skulle jag nu umgås med.
Dock visade det sig att klassen var super mysig och jag blev direkt accepterad.
Kände så skönt, idag har vi dock bara lekt lekar men kändes super bra.
Blev tom sugen på att börja plugga, kände att motivationen till det låg på topp..
Känns super bra att på måndag börjar vi med svenska C första lektionen så
jag får börja med någonting jag verkligen gillar från början.
Wihoo, nu kanske trean blir ett bra år :) Åh, underbart :) Just nu känns det
inte bara som ett stadie jag måste klarar utan även något jag kommer gilla.

Hoppas det bra känslan forsätter :)
Puss

Kommentarer
Postat av: Cecilia

Yeah you go girl :)

2009-08-21 @ 22:14:24
URL: http://inyx.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0