god morgon :)

Nu har jag varit vaken i över en timme, skulle egentligen kunnat gått upp vid sex. Vid sex i morse vaknade jag
pigg som innitusan men kände att det var min dag idag så jag fick sova 1timme till. Ingen ångest över det inte
var lika pigg vid sju också :) Flög upp ur sängen och nu har jag hunnit ätit frukost, diskat och lagat matlåda till
dagens arbetspass, ska strax även fixa med håret också så man inte ser helt sär ut på jobbet idag ;)
Felix kommer och hämtar mig om ett tag eftersom han och jag börjar samtidigt dock slutar han 16.00 och
jag 19.00..

Känns som det blir en bra dag idag, fun fun :D Puss

Kommentarer
Postat av: Isabelle

Du har inte svarat på mina sms? :(

2009-08-12 @ 12:10:53
URL: http://triffin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0