Ledsen...

Just nu sitter jag här och är äckligt trött + att jag deppar över att jag har tappat reservnyckeln till cykeln.
Har letat överallt i lägenheten och kollat i alla byxfickor och väskor jag haft senaste dagarna.
Har letar på jobbet, har ringt runt. Men inte då. Försökte även få tag på polisen idag, men tror de
i Karlstad har fika-rast hela dagarna för jag försökte ringa hela dagen inte ett svar.

Idag har jag iaf varit ute på bergvik, fick med mig ett par byxor hem. Välbehövligt då jag typ har
5000tröjor jag inte kan använda för jag inte har några Jeans jag gillar :P Lyckades även hinna med
att färga ögonfransar & ögonbrynen. Sen blev det en tripp till challeberg med Natta och Aron som
skulle kika lite saker där :) Vi käpte även 40kilo godis på godisbutiken där!!

Nu ska jag strax duscha sen blir det nog att krypa ner och somna till en film :)
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0