sköndag :)

Idag har jag städat ut badrummet och torkade överallt där inne grundligt.
Har även varit ute på en promenad med Felix och njutit av lugnet idag.
Ingen träningsdag idag, eller jo tränings dag för sinnet är det.
Kunna ta det lugnt och umgås med migsjälv är något att träna på ;)
Lyssnar på per gessle-låtar, tänka sig vad mycket musik han har
som jag inte tagit mig tid att lyssna på. Han var ju ändå en favourit
för några år sen, skön röst tycker jag :)

Ikväll ser det ut som jag bara ska ta någon promenad och laga
lite matlådor + göra råkost-sallad. Muma, mammas recept ;)

Ska nog ta med mig en go bok och sätta mig ute i solen och
läsa en stund, passa på när solen lyser lite :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0