Treeevlig :D

Igår blev det kräft kalas hemma hos Izzy. Kan verkligen säga kalas för man åt så man storknade och
ändå fanns det massa kräftisar kvar. Sen vin på toppen, som gjorde sin beskärda del ;) Vi satt iaf
hos Izzy på Ballen och levde livet. Pratade, skrattade och ÅT!! Vid kvart över elva(?) tog vi bussen ner
till stan där vi vandrade in på arena. Där inne sprang vi mest runt, dansade lite men inte mkt.
Äckligt varmt där inne också, så om man dansade för mkt skulle man sätt ut som en vår-flod.
Kanske kvart över ett fick jag och Izzy nog efter Sara hade spatserat hemmåt så vi vandra ut
till torget och satt oss där med några tokar. Trevliga?? Njaa, kan diskuteras :P
Sen hittade jag några kristna som stod och bjussade på kaffe(vilket var slut!) så jag
stod och lyssnade på dem ett jävla tag. Sen gick jag bort till Felix och väntade tills han
slutade vid fyra tiden så jag tog mig hem ;) Hemma och nöjd i sängen var jag först vid
halv fem - fem. När jag vaknade idag hade folk ringt och skickat sms, undra om jag var
död när jag sov i natt? :O

Nerru, nu ska det bli solning hoppas jag :D PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0