Dum dum dum!!

Har tappat mitt busskort, upptäckte det i morse när jag skulle springa iväg till bussen som skulle ta mig till skolan. Brukar jämt ha kortet i jackfickan och när jag stoppade ner handen den för att dubbelkolla i morse var det tomt.
Panik i hela kroppen, visst inte vart jag skulle ta vägen. Felix körde mig iaf till skolan, men det jobbiga faktum att busskortet är borta kvar står fortfarande. Känner inte för att betala t/r till skolan varje jävla dag denna vecka och nästa för att komma till skolan, och för kallt är det för att cykla också. Detta är inte alls kul!! Ge mig mitt busskort tillbaka :( PUSS

Kommentarer
Postat av: Mikaela

haha otur! hoppas det är billigt att åka buss hos er.. svindyrt här..!

2009-12-09 @ 11:56:16
URL: http://mikaelaelisacharlotte.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0