error error, no update!

Har varit dåligt med uppdateringen i helgen, har inte haft en minuter över till datorn i helgen.
Det hela började i fredags när jag, Isabelle, Cissi, Olivia och Sanna myste genom att baka lussebullar.
Vi hade en helmysig-kväll dock var det för lite saffran i bullarna så de smakade inte så mycket.
Men eftersom det var C & I som skulle ha lussebullarna så gjorde det inte mig så mycket ;) Hihi!
På kvällen var det dags för mig och Felix att se premiären av "luftslottet som sprängdes" super bra
film som knöt ihop påsen av de andra filmerna. Väldigt lugn dock om man gemför med de andra två, men jag klarade av att sitta still i 2½timme utan att hoppa runt så jag var nöjd!!
I lördags var det dags för jobb, ronald mcdonalds dag(barnens dag) var det på jobbet så jag slapp stå i kassan utan fick sitta ute i lobbyn och rita med alla super-söta unga. Fick höra många roliga historier om både de ena och det andra den dagen. Skulle kunna jobba med det jämt kände jag, blev dock liiite jobbigt när det blev 8ungar och alla ville att jag skulle ge dom uppmärksamhet samtidigt. Så en sak är säkert - jag ska INTE ha många barn xD
Men det var iaf ett super mysigt, trevligt, härligt- jobbpass.
Började den dagen 11.00 och kom hem 23.00 lagom sliten. Trodde jag skulle dö dagen efter när jag skulle upp till årets höjdpunkt - KRYSSNINGEN! Var vimsig som både den, glömde både ta med party skor och gaffel att äta med. Att jag glömde skor resulterade i att det blev att festa barfota, men det gick fiint :D Fick dock endel frågor om varför men jag överlevde dom också. Sen hände det massa roliga saker på båten som inte är till för allmänheten. Det som hände på båten stannar på båten(iaf enligt mig) :D Men måste åka igen snart, Mickis har bjudit med mig på en som vi ska åka någongång, kanske i januari? KUL!!! Fast vill verkligen åka med samma gäng igen för det var super :D

Nu ska jag krypa ner i sängen och somna innan jag dör av trötthet ;)
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0