felsms.com

Till: Pappa
Sms: Men kan du ge dig för fan! Fattar du inte att jag inte vill ha med dig att göra!? Du är äcklig och irriterande. För övrigt tror jag inte på att du har en dase som är 30cm!
Svar: Gumman, kom hem nu.

Förklaring: Det var menat till en viss medlem från FB som råka få mitt nummer, heh.


Till: Pappa
Sms: Nu vet jag. Jag önskar en dildo av dig i Julklapp :) Vill att du gör premiären med den på mig.
Svar: Inget

Förklaring: Skulle skicka till min man men skickade till min pappa. Vet inte om jag kan titta honom i ögonen igen.


Till: Pappa
Sms: Du skulle bara veta hur stor han hade. Jag fick knappt in den i munnen och han nästan sprängde mig där nere när vi hade sex. :P
Svar: Inget Leveransrapport: Meddelande mottaget

Förklaring: Skulle skicka till min kompis men skickade till pappa. Det är hämskt att veta att jag skickat att det till min pappa.


Till: Pappa
Sms: Tjenna snygging! Jag tänkte höra om du skulle komma på en nattmacka i min säng och mellan mina ben! ;) Och göra de du är super på? ;) Puss!
Svar: Johanna, vad fan säger du!? och vem skriver du sånt till egentligen!? Herregud! Om du ska skicka sådana sms får du skicka rätt. Det där var inte roligt att läsa. Sovgott!!!!

Förklaring: Jag skulle skicka till min kk, men de blev lite fel.. Pinsamt, tror inte jag kan se min pappa i ögonen på ett tag. Usch!



HAHAHHAHAH, loosers :D

Kommentarer
Postat av: Mikaela

fy vad pinsamt!

2009-12-26 @ 20:52:15
URL: http://mikaelaelisacharlotte.blogg.se/
Postat av: Mikaela

du skulle ha varit där hjärtat!=)

2009-12-26 @ 22:13:02
URL: http://mikaelaelisacharlotte.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0