Fy fan va kölden!!

Nu är det äckligt kallt ute, kändes som jag skulle dö när jag gick från huset till bilen tidigare i morse.
- 21 grader det borde inte ens vara lagligt att vara såhär kallt. Inte meningen att man ska gå utanför
dörren i sånna lägen iaf! Men idag hade jag inget val, ska hem till Karlstad och fira nyårsafton som är
i morgon om någon har missat det :) Natha och Aron kommer till mig sen märks det var vi hittar på
just nu har jag inga planer alls så får se om dom har några ideer!!
Sitter iaf på bussen nu och ska göra det kommande 4-5 timmarna, var påväg att glömma nykeln till
lägenheten också. Mamma ringde och sa till mig efter vi hade åkt. Så det var bara att vända igen för
att hämta nyklarna :)
En frysen osminkad mig på bussen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0