god morgon :)

Vaknade pigg som attan för 20minuter sen, och nu sitter jag här med en turban på huvudet efter duschen!
Känner att jag inte har fattat att det är jullov snart och jag har 7011 saker att göra i skolan innan lovet.
Hade flowet tidigare och hängde med hela tiden med allt, nu sakerna jag har fått i uppgift senaste veckorna
har jag bara struntat i, har verkligen ingen ork.
Dock skrev jag klart min Svenska uppsats för 2veckor sen, den ska in först på måndag - DOCK har jag en rest i Svenskan sen tidigare. Jag har en histora kurs på distans som jag hade bestämt att den skulle var klar innan nyår.(hinner kanske på jullovet, yey me!) ska ha all grundlig fakta i projektarbetet klart innan jullovet är slut. Ska skriva en uppsats om vad jag vill i KuHI och göra en plansch om en cell! Tror det var allt, hoppas verkligen det annars tar jag en spade och gräver ner mig någonstans...

Nu ska jag laga frukost och gå till skolan med ett leende!
PUSS

Kommentarer
Postat av: Mikaela

Allt bra??

2009-12-02 @ 12:04:59
URL: http://mikaelaelisacharlotte.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0