Hihaho!

I söndags efter personalfesten hämtade Serdar oss i sin super häftiga bil, sen körde han oss hem i världens fart. Kom hem helskinnade iaf även fast Serdar hade visat oss sin turbo i bilen. Hemma vinglade vi alla ur bilen och tackade för skjutsen hem. Men då fanns det inte en tanke på att man kära vän väskan var borta. Jag sov väldigt skönt den natten, och det blev rätt mycket sömn dagen efter också. Men idag hade jag vaknat till liv igen och efter skolan behövde de mig på jobbet, och vem träffade jag inte där? Om inte Serdar. Mitt hopp är nästan ute men jag frågar iaf, vad är då svaret - HAN HAR MIN VÄSKA!! Hihaho, så nu ligger min väska och sover så sött och väntar på nästan äventyr vi ska ha tillsammans - jag och väskan!
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0