Juldagen!

Var inte tänkt att jag skulle ut och härja igår men på förfesten blev 1glas vin till många och så hamnade jag på Mora parken! Dansade som en vilde och träffade massa godbitar som jag inte sätt på evigheter. Helt galet mycke folk i Mora man aldrig sätt förut och helt galet mycket folk som vet ens namn xD Hade iaf en super rolig kväll och perfekt att mamma hämta mig i natt också så jag slapp vakna bakis på okändmark!

I morse när jag vaknade var det jäävligt kallt i huset, gick upp och fick veta att det var ström avbrott i hela Dalarna, ville kolla fb men det gick inte! Då kom jag på den smart idèen att jag inte spelat tv-spel på länge, men det gick ju inte heller när det går på ström! Så jag och mamma satt oss och spelade yatzy med tända ljus istället :D Men iaf, sen när strömmen väl kommit tillbaka då är telefon nätet överbelastat så det går inte att ringa någonstans helt kasst! Säger då det - typiskt mora ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0