Onsdag..

Nu är denna dagen slut också, ännu en dag där jag hade kunna göra ett skolarbete men det blev inte av. Satt dock kvar i skolan till halv fyra och pluggade så han göra klart en uppgift som vi fick idag. I morgon ska jag sitta och plugga flera timmar efter jag slutat iaf så det blir nog bra iaf! Känner dock att jag inte orkar med skolan alls, så perfekt att det bara är 7skoldagar till att genom lida sen är allting slut och då måste jag plugga på lovet. Jävlar ja... Men någon dag ska jag ta ledigt, har två uppgifter i historia på distans så ska väl avsätta 2dagar innan nyår så jag iaf kan vara ledig från nyår tills skolan börjar.
Moha, trams men det är väl det enda jag skriver så ;)

I morgon kommer Mikaela hit, hon blir här tills söndag! Treevligt ska det blii!
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0