Party in da house!

Igår var det dags att korka upp och dra med Per-åke, J och Helena till Orsa där vi skulle agera flytthjälp åt ass-hole samtidigt som han flyttade in i en stooor trea. Så vi bärde lite saker och på golvet i hans kök och drack vin! Trevligt trevligt, senare hamnade vi på Wasa stugan där jag dansade på och härjade mer än jag någonsin trott jag skulle göra i lilla Mora. Men känns verkligen att jag inte hör hemma där så jag kan härja, ser ändå folk aldrig :P Hade en trevlig diskution med en gammal klasskompis också som förvånade mig rätt reält. Fick höra massa saker och det var bara positivt, you rock :) Efter krogen trängde vi in oss i Mackans lilla bil för att åka ca 400m hem till Feffe, där blev vi kvar resten av natten.. Dock fick jag en smärre chock där i morse, både min jacka och min mobil var borta :S Mobilen fick jag senare tillbaka då det var en kille som råkat tagit min telefon istället för sin egen då de är identiska med varandra. Men jackan den är spårlöst försvunnen, vem fan snor en jacka?! Så jag fick snällt gå ut i -10 grader för att ta mig hem till mamma och pappa i vika. När jag kom hem kände jag mest för att lägg mig ner på backen och dö(visste inte att jag skulle få tillbaka telefon då)  men jag överlevde när jag insåg att telefon snart skulle bli min igen. Sen kom jag på den briljanta iden att mamma kunde betala en ny jacka till mig som min julklapp. Så vi tog oss en trip till stan där jag köpte en ny jacka med tillhörande täckbyxor! Vääl behövligt! Så nu på kvällskvisten invigde jag dem genom att ta familjens 2 hundar med ut på en lång promenad. Så himla skönt, helt varmt medans kylan värker i kinderna!

Nu ska jag nog sova, känner att huvud börjar bli tungt och i morgon ska jag övningsköra för första gången :D Håll tummarna för mig nu! puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0