Så trött på dethär!

Vet inte någonting alls just nu, hände en sak igår och allting känns nu så konstigt. Borde väl inte bry mig, men det gör jag -jag är sån! Men vad gör det om någon vecka då allting är över?
Igår var det personalfest med alla 8 resturanger som Patrik äger. Innan var vi ett gäng på 6pers som satt och pratade lite skit och små drack hemma hos Sofie. Sofie bor på 110kvadrat, skit mysigt skulle inte tacka nej till det! Var iaf jätte trevligt att vara där, dock sprang tiden iväg så strax efter vi kommit dig kändes det som vi skulle gå till Tempel i stan. Gamla Arena har byggt om och även bytt namn till Tempel, var en jätte fin klubb. Skulle man inte kunna tro om de sletna lokalerna som nattklubben var i innan. Men där var vi 170 personer med samma jobb som åt och drack tillsammans hela kvällen :) Blev en MASSA vilt dansade också! En superkväll..
Idag har varit en mindre bra dag, orkade inte gå till skolan i morse. Har ätit pizza och nu vräker jag i mig bilar för jag behöver saltet! Moha, skola i morgon ;) PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0