Samma visa!

Blivit dåligt på det här med att gå in på bloggen och skriva lite skit ;D Men nu är jag här igen..
Helgen har varit en bra helg = fick jobba!! innan den här helgen hade jag 7h i dec, men igår fick jag jobba
10h, idag 3,15h och i morgon 3h. Detta betyder att denna helg har jag jobbat 16,15h!! Väldigt behövligt, hade funderingar på om jag skulle få svälta i Feb, men så är inte fallet :) Hihaho!
Idag har jag vart hemma hos Felix föräldrar och firat en hollänsk-jul tydligen firar man typ den 5december? Som jag fattade det iaf! Åt massa godis och satt och pratade medans de hade för sig några konstiga traditioner som jag inte fattade vitsen med. Sak samma varje stund är ju en lärdom ;)
Nu ska jag snart krypa ner i sängen i morgon är det dags för jobb och sen personalfest på Tempel i stan!
Ska bli jätte roligt :) PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0