SHOPPING!!

Var i Borlänge idag med min syster, eller vi var i insjön och Borlänge!!
Fick iaf med mig en super läcker Bh, en tröja och en JACKA!! Detta betyder nu
att Theres är pank, iaf om jag ska spara några pengar också :P Har dock frysen
full med mat och ett gymkort så man kan underhålla sig utan pengar!
En fika eller åtta har jag råd med också efter som sånna bruka komma upp x
antal gånger under månaden! Skulle dock till Mickis, men borde verkligen spara
de få pengarna jag har+ var hemma och jobba häcken av mig för att tjäna mer.
För seeeeeeeeeeen i feb så åker vi vi vi!! Jag och Mickis i thailand, kan det bli mer
perfekt? Skulle inte tro det va!! Nu har jag iaf en stoor varm röd dunjacka(inte gås)
så jag slipper frysa häcken av mig :) HIHI PUSS


Kommentarer
Postat av: Mikaela

God juL=)!

2009-12-24 @ 11:32:46
URL: http://mikaelaelisacharlotte.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0