söndag.

Känns som hela helgen har sprungit förbi och jag inte hunnit med att göra någonting. Känner mig som rastlös i dessa situationer när jag inte känner att jag fått slappna av och ladda om inför en ny skolvecka. Kommer nu hela veckan gå och längta till helgen och sånna veckor får jag verkligen INGENTING gjort! Känns inte alls bra att ha den inställningen då jag har flera arbeten som måste bli klara. Men ska ta tag i det nästa vecka + städa lägenheten som sett ut som ett bombnedslag senaste veckorna. Har bara varit hem och vänt mest, och när jag väl varit hemma så har jag bara orkat vila emellan allt!! Ska bli så skönt med jullov, vara hemma i mora utan massa press!!
Nu ska jag göra mig i ordning börjar jobba om 30minuter :P PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0