Tröttare än någonsin..

Sitter i skolan och ser när folk göra sig i ordning för lucia-tåget. Mikaela skulle följt med mig till skolan nu på morgonen, men hon ligger kvar hemma hon mig för hon var för trött, morr! Fast jag förstår henne verkligen för jag hade inte direkt tackat nej till att få sova några timmar till. Hatar att jag är så äckligt morgontrött, vill bara sova flera timmar till när väckar klockan ringer på morgonen. Hatar väckarklockor vill gå upp när jag vaknar istället ;P
Igår såg vi på skräckfilm med två vänner till mig, himla trevligt med lite folk i lägenheten inte så ofta det händer, så Mikaela kan få flytta in hos mig ;) xD

Kommentarer
Postat av: Mikaela

Flyttar gärna in till dig! Skräckisen var inte bra=P

2009-12-13 @ 16:54:05
URL: http://mikaelaelisacharlotte.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0