Zzzzzzz och tvätt..

Idag vart jag i skolan och studerade naturkunskap, var en jätte jobbig lektion där jag fick sitta och slå mig själv på kinden för att inte somna. Himla jobbigt när man är så trött att man inte kan styra av sin egen kropp, den faller bara ihop. Ändå sov jag 7h? i natt tror jag. Sen fick vi se 2:ornas barn teater, som var hmm okej! Vissa va dock otroliga stjärnor på scenen.
Har även varit en sväng på bergvik där folk shoppade julklappar för fullt! Felix bestämde sig ganska snabbt för att vi skulle åka hem. Hemma var det dags att plugga men nu orkade inte min kropp mer så jag somnade och sov i ca 2timmar. Nu har jag feber och är skit seg. Men snart är det dags för att tvätta och sen ska jag äta kasslergratäng som jag just nu har i ugnen!
Puss - Tess


Kommentarer
Postat av: Mikaela

zzzzz heeej=) En vecka kavr så ses vi:D

2009-12-04 @ 09:24:18
URL: http://mikaelaelisacharlotte.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0