Alla hjärtans dag<3

Idag är det dagen som man tydligen ska "fira" kärleken. Jag var på present humör igår så jag bestämde mig för att köpa lite saker till Felix. Dock skulle han få dem idag men kunde inte hålla mig så han fick dem igår. Han fick ett påslakan det stod "vill ha dig i mörkret hos mig" och en "jag älskar dig"-bok. Hade även köpte en "jag har aldrig"-kortlek som vi satt och frågade varandra frågor ur. Va jätte mysigt att få tid att prata lite, han är ju mest intresserad av scrubs eller något annat.
Nu är älsko på jobbet, han har jobbat sen 8 i morse, men slutar halv fem. Hoppas han inte blir för sen hem ifrån jobbet. För jag SAAAKNAR honom<3<3 Vi hade ett litet samtal igår om en stor sak, så just nu har jag en klump i magen för att han inte ska komma hem alls. Buhu, det skulle bli jobbigt vill jag lova :/ Men det kändes som allt var bra igår när vi somnade iaf.

Igår var jag och Annikki på resebyrån och fixade massa rese kataloger som jag och Felix ska kika egenom också, me like<3 Så vi ska planera när vi ska vara ledigt och sen lämna in ledighetsansökan, yummy SEMESTER :D:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0