Bergvik och matlagning :)

Idag har jag varit en sväng till Bergvik tillsammans med Annikki, Bella, deras mamma, lillasyster och mormor. Sen var det någon mer trevlig tjej med som jag inte minns namnet på. Vi kikade runt lite i olika affärer och visst fan hittar jag ett på super snygga jeans som jag vill ha :( Kunde dock inte köpa dem eftersom jag lovat mig själv att jag inte ska handla denna månad+ att Felix har hand om mitt kort så jag verkligen inte KAN det. Men turligt nog är det ett par vårbyxor så hon sa att de kommer beställa in nya i minst tre månder till, så de ska bli mina tillslut. Inte idag men om några veckor, aaa kliar i fingrarna :P Vi lalade runt lite där ute sen var det dags för Annikki och la familia att åka hem till årjäng, dock var Bella och hennes vän kvar så vi kikade runt lite innan vi åkte till stan. De hoppade av hos Bella i våxnäs och jag fortsatte till stan där Felix precis hade slutat jobba så jag mötte upp honom. Vi har handlat lite mat efter vi bestämt oss för att jag ska försöka mig på att göra köttbullar. Just nu står de i kylskåpet som de ska i 20minuter, men snart dags att stekas så håll tummarna för att de blir bra :) Har även en grönskasblandning i ungen(MUMS!!!!) Kan bli bra, nu ska jag fortsätta med maten, tji!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0