Dåligt!

Jag orkade inte att dryga med köttbullarn som ramlade isär så jag mosade dem och gjorde köttfärsås av det iaf, god men vääääldigt stark blev den. Men mannen klagade inte iaf, han tyckte den var god :) Så var det också tänkt med bio ikväll men ingen av oss orkade så vi stannade hemma och såg "role models" istället. Till det åt jag lite mörk choklad och jordgubbar, gaah min nya last så gott :D:D Jobbigt att börja jobba om 1h typ men det är bara tre timmar så jag överlever nog :) + att älsko kommer stanna medans jag jobbar, så en stödjande kram är aldrig långt borta. Kan bli en tuff natt!

Måste säga att jag älskar Felix, han får mig att skratta som ingen annan. My love<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0