Datorn funkar :)

Nu efter att datorn bråkat med mig i två dagar så funkar den äntligen :) Felix satt uppe flera timmar än han borde igår och pillade med den, men hans pillande gick vägen iaf och nu går det snabbare än någon sin :) Nice :D

Sitter nu ensam i lägenheten eftersom lillen jobbar såklart. Lite tråkigt men välbehövligt att vara själv. Ska väl försöka komma underfund med saker, igår gick ju allt nerför. Jobbade, men hade 0kontakt med hjärnan. Så blev utskickad från köket för att jag bara var helt borta. Vet inte ens vad jag höll på med ett tag :S Jobbade bara 4timmar, men jag skojar inte det var det längsta fyra timmarna i mitt liv kan jag lova. Klarade verkligen inte av någonting, jo men visst klarade jag kassan för det är jag så van med. Men det gills inte i min värld.

Nu idag är det tänkt att jag ska fixa lite i lghten samtidigt som jag ser på Dh, och sen blir det in till gymmet och träna :) Välbehövligt iaf. Kanske  blir en sväng i solariet också, känner att det skulle behövas. Ikväll blir det middag hemma hos Felix föräldrar. De saknar väl oss ;) vi var ju där 24/7 förut så :P

Det va det, pusshej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0