Dum dator :(

Sitter nu med felix dator, koplade in internet på den istället för min för den "lilla" saker  vägrar fungera. Men vi har haft kul sålänge det varade :P ;) Ska köpa en ny dator sen som sagt var(?)

Nu är sälen resan betald också, ska bli nice :) Plus att jag kan handla lite nice party kläder innan för vi åker 23:e april så jag hinner nog innan :P

Idag hade jag öppningen på mc donalds, jävligt konstigt det kändes att inte ha frukost på morgonen. Men även om vi inte har det så är det mysigt att jobba då:) En sak som är lite tråkigt dock är att jag bara fått 6pass i mars och 4av dem är när felix är lediga och 2 när han jobbar natt :/ Skulle behöva åka hem i mars, men nu vet jag inte hur det blir. Orkar inte sitta själv på bussen så! Bajs-apa, men det kanske löser sig. HOPPAS :D

nu ska jag kika vidare på honey :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0