Godkväll.

Nu är kvällen/natten här igen. Har varit en trevligdag, trots att jag verkligen fick nog av mig själv och mina "brister" när det kommer till mat. Så i morgon börjar jag mer Herbalife igen, och det blir den turbo på tre-dagar jag startar med. Det betyder att jag under tre dagar ENBART ska äta Herbalife. Frukost, lunch middag!! Ska försöka göra ordentliga shaekar så att det räker. Hoppas på resultat  nu!!

Dagen har bestått av att umgås med felix(skräll), men älskar honom så det funkar perfekt för mig<3 Sen Umgås med Annikki, Annii och Bella. Vi såg massa på tv och åt på mcd tillsammans med Bellas pojkvän och hans pack :P Va en jätte trevlig kväll, skönt att umgås med mina goa vänner lite<3 Blir nog att umgås med Annikki imorgon också, gos :D

Nu ska jag krypa upp i soffan och se ett eller två avsnitt av Dh innan älsklingen kommer hem och det är sovdags. Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0