Hoho!

Sitter hemma hos Felix föräldrar och kukilurar, ska om någon timme börja laga en korv gryta som jag prov-smakade igår på ica, grymt god :) Så hoppas på lika lyckat resultat när jag gör den ikväll :) Det återstår att se, kom dock nyss fram till att jag glömt köpa tillbehör till moi som inter äter past, ris eller potatis. vågen visar 4kilo mindre och måttbandet desto mer, pårätt väg iaf även om jag bokstavligen frossar i mörk choklad och jordgubbar. Men det är sååå gott, kunde ju vart värre iaf :P Idag/inatt ska jag jobba 00-03.00 precis som igår så nu blir det några lugna timmar framför tv:en innan dess.

Ska gå ut till älsko nu innan han börjar sakna mig allt för mkt i tv soffan;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0