Ko-vändning!

Igår gjorde jag en ko-vändning och trots mina egen problem åkte till jobbet iaf. Det blev en lyckad dag, hade jätte roligt. kändes bra och Vääldigt välbehövligt. Så nu gillar jag jobbet igen, kanske var det min långpromenad från skoghall till karlstad som gjorde susen? Någonting vare iaf :)

Idag vill jag dock inte jobba då halsen inte vill jobba med mig. Är kraslig och hänging. Men detta till trots ska jag och Felix till gymmet i morgon :) Det säg ju att det inte är alls farlig att träna med halsont, bara man inte har feber. Det håller jag på, stenhårt ;)

I höstas var jag och Felix ner till borås och hälsade på min syster "nina" (ninasvardagsliv.blogg.se)och hon tipsade mig om Serien "lipstick djungel" och det är jag verkligen glad för för jag Älskar verkligen den serien. Så underbar. Vissa som tycker om "sex and the city" tycker att det är en b-kopia, men det tycker inte jag för jag tycker inte ens om "sex and the city" :P Blah!

Nu ska jag lägga mig och kika lite på tv :) Puss<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0