Ont i tån.

Igår av någon skum anledning satt jag och drog i en förhårdnad under foten, fårlös en bit och drar. Nej jävlar det skulle jag aldrig gjort för typ halva tån(underdelen) följde med på köpet, så det började blöda bajs mkt och nu har jag ont :( Jag gillar inte tår de är äckliga.

Just nu sitter jag här har precis ätit en omelett, den gick ner utan protester från min mage ska jag tala om :) Har aldrig gillat omelett men denna blev god(och kanske lite överstekt) :P Brevid ligger felix och snarkar som en liten gris, söt är han när han sover ;) Han kommer väl sova någon timme till eftersom han slutade halv fem i natt, vet inte när han kom hem. Orkade inte riktigt i natt att bry mig :P

Idag blir det gymmet, måste till gymmet idag har varit hemskt dåligt med det senaste veckan, men idag då jävlar!!
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0