Sent :)

Är ganska sent nu med tanke på att jag börjar jobba kl 11.00, men som tur är kör älski in mig till jobbet så jag slipper gå upp jätte tidigt innan starten :) Jobbade 11-19 idag och fick ta bussen 09,55. Än så länge är fatumet med bussen inget problem, men blir väl så på fredag blir det en tur till körskolan för att boka in körlektionener och teori kurser :) Kungen ska ta körkort innan sommaren var det tänkt :) Pepp,pepp!!

I juni ska älski ner till sthlm på en kurs också, så nu har jag en plan att till sommaren åka med ner till sthlm och bo/umgås med syster-yster! :) Skoj-oboy!

Sovdags nu, natti<3

Kommentarer
Postat av: Anonym

Gud vad kul att du börjar med körkortet :) Ett tips som är svårt att kanske ta till sig men endå försöka med är att det är inte olagligt för dig att vara ute på vägarna och du får vara där :) Lycka till!

2009-02-06 @ 08:59:30
URL: http://pernillaakesson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0