slutet på dag 6 - GI fas 1

Håller just nu på att prova fas 1 av GI-dieten, har gått riktigt bra hitills och jag gillar verkligen en tunn omelett med brie och soltorkade tomater till frukost. Nästan så jag längtar till morgon dagen för att det är så mumsigt :) Ska iaf ligga på fas 1 i ungefär 6veckors innan jag lägger till lite lätt med pasta och någon brödskiva då och då. Får se hur detta blir :) Åt iaf ett jätte gott blomkålsmos idag med choritzo. Gillar ju vanligt mos så blomkålsmos var jätte gott att få äta, kommer bli fler gånger :) Nu kommer jag säker bli bestatt av mat-prat precis som alla andra saker som provar sig fram , men men så är det väl. Har skaffat mig två bra böcker av ola(någontin) eller ja ena är min den andra har jag lånat av felix mammy, men ska kika i den hittar säker massa bra recept. Ska nog försöka köpa den till veckan också!! Köpte en annan kokbok med GI-recept igår också, verkar bra men nästan alla recept är till fas tre så den blir det att vänta med.

Ska snart åka hem till lägenheten med älskling just nu är vi hemma hos hans föräldrar för att ta hand om huset lite medans de är bort. Blev visst fast här en stund plus att jag somnade 1timme förut i sängen.
Nu kom älskling<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0