ta dig i rumpan!

Uha, min blogg är dryg. Försökte logga in på den både igår dag, igår kväll och i morse, men inte funkade det inte. Nu är jag hjärn död när det väl funkar. (som vanligt det) Men det vat jag en som inte tycker och det är lars för han sa igår;  "ämnar att bli som dig" Yeah, jackpot jag har skaffat fan club xD
Idag jobbade jag öppning med Marina och Ali, treeevligt de :) Han med väldigt mkt för det var en lugn morgon. Uh, välbehövlig ;) Jobbade bara 7timmar idag så slutade vid två. Slutade då men var allmänt seg efteråt, kan bero på att min tränings planer rann ut i sanden eftersom Felix glömt min träningskor :P Satt iaf kvar på Mcd till en halv fyra innan Daniel hörde av sig för en fika. Sagt och gjort, eller ja fika och fika, han drack kaffe och jag vatten inne på mcd :P Vi satt där och pratade tills jag tog bussen vid en halv sex :)

Svamel, svamel, svamel - men det är ju allt jag gör så? Nuuu, blir det sit ups och Dh, tänkte klara 1000sit ups idag, ÖNSKA mig LYCKA TILL :D Puss&nyp i sjärten ;)

Kommentarer
Postat av: Pernilla

DUDU jag vill se lägeheten på bild nu när du har flyttat in!!!!!!!!!!

2009-02-13 @ 11:13:51
URL: http://pernillaakesson.blogg.se/
Postat av: Pernilla

DUDU jag vill se lägeheten på bild nu när du har flyttat in!!!!!!!!!!

2009-02-13 @ 11:13:55
URL: http://pernillaakesson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0