Tisdag.

Idag har dagen bestått av att jobba och umgås med felix nu en stund på kvällen. Började vid sju i morse, dagen började inte så bra dock, för det började med att han som skulle låsa upp mcd hade fått fel nycklar. Som tur var körde Felix mig till jobbet som problemet var inte såå svårlöst :) Det blev en tripp med bilen för att hämta nyklarna innan vi kunde börja städa. Tycker om att jobba mornar, även om jag är som en öken på morgonen så är det bra när jag kommit upp och fått något i magen. Dagen går fort och det känns bra att inse att man ändå jobbat 9h när man går vid fyra tiden. Me like :) Nyss åt jag bacon-sallad med crem-friche sås som bestod av det, champinjoner, gul-lök, vitlök och ärtor. Saatan va gott det blev, yummy :) Trodde inte på blandningen men den blev lyckad :)

nu ska vi kika på en fyra för tre, wi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0