Treeevlig!

Igår fick jag ett medelande från en go vän ifrån Säfle jag inte träffat på ett halvår(?) hon ville att vi skulle ses och hitta på något idag, såklart ville jag det så idag har vi varit på stan hela dagen, fikat med Danielx2 och pratat som bara den. Jätte trevligt att se henne igen, helt underbart att hon hörde av sig. Sen träffade vi Emelie på stan också så vi stannade och pratade med henne en stund också, trevligt att se den Bruttan igen också :)
Efter några timmar på stan var det dags för Emelie att åka till pojkvännen och att jag skulle åka hem. Tänkte ta bussen men det kom och var proppade redan innan 20pers skulle på så jag tänkte ta en senare. Gick in på hemköp och köpte lax(MUMS!!) och när jag kom ut därifrån satt Johanna där. Så vi pratade på en massa så jag även missade nästa buss. Men vad gör det nu är jag hemma och här finns ju inte så mkt att göra i vilket fall:P
Blev även bestämt idag att jag, felix, syster+ massa av hennes vänner ska upp till sälen 23-26april för bartömning, kommer bli grymt nice me like :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0