Duktigt.

Nu har jag inte inte ätit pasta/ris/potatis på några dagar, alla dagar sen jag bestämde mig för det iaf. Det var typ i måndags eller så, men sak samma jag gör det och jag är duktig.(brukar inte hålla löften jag ger mig själv) Idag är det fredag och jag kände mig värt något gott som extra, så det blev äpplen i ugn och vaniljvisp till, herreguud va gott det är, mumma!! Idag har jag bara varit till gymmet(som älskling och ska börja på på onsdag, GRATTIS duktiga pojke) blev lite springandes på bandet och lite vikter innan jag begav mig till jobbet för universums kortaste jobbpass. Vivala 3timmars pass. Fick dock hoppa in 30minuter tidigare("ting i kassan") för att några ädla personer skulle kämpa för mcd i innebandycup. Ska höra hur det gick i morgon :) Tre timmar går såklart rätt fort. Men tröttsamt, för man inte är laddad för någonting, tacka vet jag 9h-pass det gillar jag :) Imorgon blir det nog två vändor på gymmet(är det tänkt iaf) en innan jobbet och en efter. Innan för att felix börjar kl 11 och jag 14.00 så någon timme att bränna där. Sen efter för han slutar även 2h efter mig :) Så i morgon blire hårt ;)

Ska väl krypa ner i sängen med älsklingen strax jag, kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0