FLYTT!!

Just nu håller jag och Felix på att flytta in i våran ny lägehet. Skoj skoj!! Vi ska snart dit och skruva ihop soffan, sen blir det pizza :) MUMA! Vi ska unna oss det, eller ja jag äter pizza och Felix Kebab. Men nu efter en månads uppehåll från skräpmat kände vi att det var okej ;P

Igår jobbar jag natt, första natten på evigheter. Fick iaf kramp i låret och det resulterade i att jag fick stå på bopen(där men friterar) och där har jag bara stått 1gång tidigare, men fy fan va roligt och bra det gick! Trivdes som bara den där, så hoppas de sätter mig där fler gånger för jag gillade det verkligen, mjau<3

Nu ska vi åka så vi får äta idag, pusselipuss<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0