ge mig sömn!!

Blää, jag hatar detta att inte kunna sova på nätterna. Felix somnar så fort han lägger huvudet på kudden men jag ligger ett bra tag innan jag inser att jag måste göra något. Ingen smart idee att sätta sig vid datorn heller, men provade läsa 30minuter men det hjälpte in alls. blä har väl drukigt för lite vatten senaste dagarna, brukar förfalla sig i sömn problem då. Ska väl bli bättre på det igen, tillslut blir det en vana som tur är :) Inte hjälper det att jag försöker gå upp tidigt på morgonen heller, nej nej jag är bara jätte trött hela dagen och så kommer piggheten på kvällen, nej usch.

Men vet ju redan vad problemet är, mer vatten blir!

Kommentarer
Postat av: Alexandra

låter jobbigt :/

2009-01-13 @ 17:02:28
URL: http://Celebrate.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0