god morgon!

Sitter just nu och väntar på att ta bussen till stan, ska gå ner till buss hållplatsen om 10minuter. Även om det tar max 5 att gå dit :P Ska iaf in till stan och hämta min telefon på jobbet, som smart skallen var så smidig att glömma igår kväll. Börjar blir glömsk?:P

vill iaf utomlands n, längtar så enormt . Snälla älskling, åk med mig snart!!! Ska iaf gör minst två resor i år en till våren och en i sommar, sen kan man hoppas på en i vinter också :P Maha, gillar värme :) Ska nog åka med penny och Hanni till thiland till sommaren eller så, det blir nice :) :)

Pusselipuss!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

penny och hanni :) hahaa men Hanni kommer säkerlgen inte ha råd jag och hon pratade om det innan jag flyttade men jag ska med i allafall :) as nice med ett hus då :)

2009-01-29 @ 13:40:14
URL: http://pernillaakesson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0