Ingen uppdatering.

Har varit dåligt med att uppdatera senaste dagarna, har helt enkelt  varken haft lusten eller tiden. Men nu sitter jag här igen även fast ögonlocken är tunga som stenar. Ska snart sätta på ett avsnitt av Dh och krypa ner under täcket. Är hemma hos Felix, men han jobbar till 00.45, så blir lite lonley time innan han kommer. Idag har jag jobbat på mcd, började vid sju i morse och slutade vid fyra tiden. Var en lugn dag, fast en lugn dag på mcd tycker ju vissa är stressigt. Men överlag var det en lugn dag(förutom lunch och min timme ensam i köket). Efter jobbet träffade jag Linn och vi gick bort till Sats. Där tränade vi lite, fast det blev väldigt lugnt var trött som bara den. Orkade verkligen itne konsentera mig på maskinerna och alla muskler som ska jobba hit och dit. Nej ett lung pass, med en del stretch sen en dusch och en tur i bastun :) Skönt som bara den!!
Nu sitter jag ju här och funderar på sängdags, i morgon blir nog en tuff dag med jobb, träning och party!
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0