Lite skönt.

Är lite skönt att vara ensam just nu, är helt avslappnad. Tog nyss en dusch och nu sitter jag här med en jätte mumsig protein-shake. Älskling kommer hem om 1h, eller typ han slutar om 1h iaf :) Saknar honom lite även om ensamheten är avslappnande just nu.

Idag blir det stägning med Sandra på mcd. Börjar kl 17.00 och slutar 00.45, för först ska det städas innan vi kan gå. Hoppas det blir en lugn kväll så vi hinner göra lite saker innan stägningen. 45minuter går ju vääldigt fort!

Rakade nyss benen i duschen utan lyckat resultat, är som en hårboll på benen ändå. Men det blir bra :)

I morgon bär det av till Mora, för att fira min födelsedag som är i morgon. Pernilla ska baka tårta :) På söndag morgon åker vi till sthlm för en kurs-helg med Herbalife. Dock äter jag ju bara produkten max 1gång om dagen, så jag är inte den bästa förebilden om man säger så. Fast jag måste medge att jag var piggare när jag åt det hela tiden. Kanske kommer tillbaka till det, det märks. Just nu provar jag på Gi-metoden iaf, önska mig lycka till :)

Ska lägga mig och kika på lite tv nu, ha en bra dag alla.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0