Underligt.

Idag har jag varit rysligt seg i hela kroppen, orkade knappt gå från jobbet till bilen efter jag hade slutat. Dagen började med att jag gick upp vid tio och åkte med Felix till Gymmet vid halv elva. På gymmet blev jag kvar och svettades fram till halv ett tiden. Sen promenerade jag bort till mcd för ännu ett jätte kort 4timmars pass. Kände mig hela tiden på jobbet slö och ont i hela kroppen, tur i oturen att gymmet hade stängt när jag slutade så jag slapp fundera över det. När jag slutat satt jag mig i massage stolen och kikade på tv i personalrummet samtidigt som jag mumsade på en sallad. Där blev jag sittandes tills felix slutade 1½timme senare :)
Nu sitter jag här och funderar lite över resor medans felix står i duschen och gottar sig :) Vi ska snart slå på en film innan vi vid 23.00 åker till Erik och Sandra som åker utomlands i natt i 2månader(?) Dock kommer jag troligtvis somna till filmen, men det som lever får se ;)
Pusss!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0