Unika tillfällen.

Sitter som vanligt hemma hos felix, bor i princip här nu för tiden. Minns knappt när jag sov hemma i råttboet senast. Så skönt att vara här, idag hade hans mamma lagat fisk med någon röra som var mumma :) Lyckades(okej bara dag två) att avstå från potatismoset(som är syndigt gott annas), som en start på lite bättre, hälsosammare och träningsrikare liv! Var påtal om det på gymmet idag, första dagen efter min sjuktid. Herrejävlar vad fort man tappar, kunde knappt springa 10minuter utan att jag flåsade som en gris och ville lägga mig ner på golvet och dö. Men hej och hå klarade mina 30minuter på rullbandet men sablar vad svettigt och jobbigt det var. I morgon blir det ett morgon-tränings pass vid 7.00. Ska starta dagen med en body-pump pass, hoppas det blir roligt har aldrig tränat det förut. Måste börja komma i tid i säng och upp på mornanarna, visst visst kommer jag i säng vid elva snåret vilket är bättre än några år sen. Men för att vara upp sex/sju krävs lite tidigare sömn gång. Iaf nu.

JAG ÄLSKAR FELIX!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0