...

Det är mörkt och kallt i huset där jag bor
rummen ekar efter stegen som du tog.
Åh det plågar mig att inte riktigt veta varför
orden blev till tårar mellan oss.

Det finns inga givna svar.
Bara det som nu står klart.
Allting har sin tid, allting har sitt pris.
Det är över nu...

det finns inga givna svar
spelar ingen roll vad som sas.
Det som en gång fanns, det
som en gång brann
det är över nu..

Jag har lärt mig av dom misstag
som begåtts.  Det finns stunder
som du aldrig borde fått. Men vad
hjälper det när såren inte läker.
Och det känns som även hoppet
gett sig av.

Det finns inga givna svar.
Bara det som nu står klart.
Allting har sin tid, allting har sitt pris.
Det är över nu...

det finns inga givna svar
spelar ingen roll vad som sas.
Det som en gång fanns, det
som en gång brann
det är över nu..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0