galet fint väder :)

Ute är det jätte fint väder, men nu sitter jag inne och drygar för jag ska snart ner och slänga in dagens andra tvätt.
Har 4timmar på mig att tvätta och torka 5maskiner, känns inte som att det är så lyckat.
Men får tvätt på fredag också säkert :P Det määärks.

Idag har jag bara varit ner till banken för att upptäckta att de har internet dosor där man kan använda
och sen varit in till stan mer Natta och Aron på arbetsförmedlningen. Natta behövde ju jobb ;)

Resten av kvällen ska väl återstå i att små plocka lite och tvätta en massa tvätt.
Kanske kommer Jesper hit och äter med mig, annars så kommer mamy ikväll och sover
över :D Kraam

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0