God kväll!!

Är hemma nu iaf och har varit det senaste timmen. Har jobbat hela dagen idag så har inte hunnit med någonting.
Fast träffade på Annikki som kom och åt hos mig ett tag dock ;) Dagens höjdpunkt.
Hade verkligen lust att gå därifrån ett tag, vi hade dyng mkt gäster och nästan alla klaga för
att vi hade två kassa personal och en lobby där återvinningen var överfull och brickor på var
och varnat bord. Orkade inte med allt idag samtidigt som folk kommer fram och en och klagar
en massa ska man hålla god min.. Bah, not my day!! Men överlevde iaf fast dock vare kö när
jag slutade också så vet inte hur det gick..

Nu ligger det massa massa bilder uppe på facebook från gårdagen, dock har jag supit bort
min kära kamera så jag har inte alla 100bilderna jag tog :( Om jag har tur ligger den hemma
hos Bella:) Ska dit i morgon på en fika också, ska bli treeevligt. Sen ska jag nog höra vad
Annikki gör, träffar aldrig tokan längre :( :(

Nu ska jag krypa ner i sängen med en film, har ätit mig tjock på kex och ost ikväll.
Ingen höjdare för kroppen men OJ så gott, ibland får man - ibland måste man ;)
Promenader bliiiir i morgon ;)

Pussis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0