god morgon!!

Sitter nu är klar för att ta cyckeln till jobbet, klockan va inte iställd att jag skulle gå upp försen sex.
Men i morse bestämde en måsfamilj sig för att flyta förbi och skräna så jag flög upp i sängen för
tjugo minuter sen. Var livrädd att jag hadde försovit mig också ;) Nu är jag upp ch fit for fight att
att cykla iaf, ska bli bättre på dehär med cykeltur till jobbet nu. Ska klara av alla dagar denna vecka
iaf, dyrt med buss ;) Somnade inte försen strax efter ett så är inte särskilt utvilad, men förhoppningsvis
kommer inte tröttheten försen efter jag slutat vid två idag ;)

Nu har jag lyckats sätt på film med personer varje dag sen jag kom hem, och trenden forsätter ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0