god morgon.

Fredag idag och än så länge inga planer. Fick ett medelande igår från Robert "vi åker i morgon, hämtar dig vid 11"
Ehm, va vad jag vet ska jag ingenstans. Men han hade tydligen planer på att jag skulle till Malung och festa.
Men i morgon fyller lillasyster Linn 18år så vill ju vara med och fira henne så jag blir hemma i Karlstad.
Ska väl hitta någon annan som vill festa, jobbigt att hitta något bara. Det finns massor av anledningar till varför inte:
sjukdom, pengarbrist, de är 20 och vill inte gå till arena osv. Som det känns nu kommer jag sitta hemma och
möggla, men sånt brukar ju ordna upp sig te kvällningen :) Ska hoppas på det bästa idag.

Puss

Kommentarer
Postat av: Marie

Aha okej, jah ska snart äta frukost=)

2009-07-17 @ 10:27:20
URL: http://marrwie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0