god morgon..

Idag är jag trött som aldrig förr på  det gör mig inte dirket på bra morgonhumör som jag har annars ;)
Felix ringde ju såklart och väckte mig tjugo över nio, sen hämtade en väska och hota mig med saker
om jag somnade om :O Men nej nej, jag är vaken nu :P Ska snart dra på mig kläder sen ta min älskade
och cykla in till jobbet. Bara 4timmars jobb idag, det ska jag nog överleva allt ;)
Ikväll ser det ut som att det blir till Isabell med Sara. Ska duscha på jobbet och sen traska hem till Sara
och göra mig i ordning. Blir nog en kalas kväll är taggad för party och den saken löser sig med dessa
två kalas pinglor ikväll,  för de är också taggade ;)
Pussis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0