Good morgon :)

Nu ska jag snart ta min älskade cykel och dra mig till jobbet. Inte alls så taggad för att jobba idag
men det kommer förhoppningvis senare. Igår vare tänkt att jag och lillen felix skulle åkt och hämtat
mina saker hos Issa men eftersom han däck är trasigt så blev det inget med det, detta resulterar 
till att jag kanske inte kan gå ut idag som det var tänkt :( Jaja, får se hur saker och ting löser sig,
kanske kan hitta någon vänlig själ som kan åka upp dit och hämta min väska. Yes iknow att det
är bara mitt fel, men jag tycker inte om mina fel. I värsta fall får jag stanna hemma ikväll och hämta
väskan i morgon. Känner just nu verkligen inte för utgång så om jag följer blir det en nykter sådan :)

Förresten har jag världens bästa brevid mig i sängen, tihi :D
Pusspuss 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0